Înmatriculările de autoturisme Dacia în Germania au scăzut în februarie cu 3,1%, la 2.920 de unități, raportat la aceeași lună a anului anterior, pe o piață în declin cu 10,5%, la 200.683 unități, a anunțat, luni, Oficiul de Înmatriculări Auto german KBA.
Dacia a înregistrat o cotă de piață de 1,5% în februarie, față de 1,7% în prima lună a anului. În ianuarie, Dacia a crescut cu 5,7% în Germania, la 3.199 de autoturisme, în timp ce piața a coborât cu 8,6%.
Pe ansamblul primelor două luni, Dacia se află în urcare cu 1,3%, la 6.119 unități, în timp ce înmatriculările totale în Germania au coborât în această perioadă cu 9,6%, la 392.773 unități.
Grupul francez Renault, care deține Dacia, a consemnat un avans de 3,4% în februarie, la 7.820 de autoturisme, în timp ce în primele două luni a scăzut cu 3%, la 14.363 unități.
Volkswagen s-a menținut lider pe piața germană în februarie, cu 42.875 autoturisme (cotă de piață 21,4%), urmat de Mercedes, cu 17.581 unități (cotă de piață de 8,8%) și Audi, cu 16.926 unități (8,4%).
Anul trecut au fost comercializate în Germania 46.590 de autovehicule Dacia, potrivit datelor publicate în ianuarie de compania Dacia Renault.
În Franța, cea mai importantă piață pentru Dacia, marca a consemnat în februarie un avans de 37,3% al înmatriculărilor de autoturisme noi, la 8.236 de unități, în contextul unui declin general al înmatriculărilor de 12% față de aceeași lună a anului anterior, la 143.366 unități. În primele două luni, înmatriculările de autoturisme Dacia au avansat cu 22,6%, la 15.851 unități, evoluție de asemenea peste cea a pieței, care s-a contractat cu 13,5%.
Pe segmentul autovehiculelor comerciale ușoare, Dacia a înregistrat un declin de 47% în februarie, la 262 unități, în timp ce pe ansamblul primelor două luni scăderea a fost de 38%, la 576 unități.